התחברות
הרשמה
זה מוקדש לכולם שם בבידוד מה אתם חושבים על השיר ? -
קישור מצורף
28 במרץ 2020, 15:31
קורונה
בידוד
ישראל
וירוסים
דעות גולשים
2 תשובות
שיר ממש יפה
I'm no one
אני בדרך כלל הכי לא מתחברת לשירים ישנים כאלה אבל זה שיר מהמם ומרגיע האמת מאד אהבתי
E
E_A_LAURINHA
באותו הנושא:
אתם חושבים שאני צריכה להיות בבידוד??
למה יש עלייה של אלף נדבקים ביומיים אם כולם בארץ בבידוד
מי פה בבידוד ולמה? לדעתי כבר עכשיו כולם צריכים להישאר בבתים שלהם, מה אתם חושבים?
שיר שכתב חולה קורונה שנמצא בבידוד באחד מבתי החולים:
למה כולם בהיסטריה מהקורונה בארץ? הם בבידוד.
אחותי כרגע בבידוד מהיום ואני גרה איתה בבית,גם אני צריכה להיות בבידוד ולא לצאת החוצה?
כול מי שחוזר מאיטליה צריך להיות בבידוד?
אתם חושבים שבאיזשהו שלב כל אזרחי ישראל יהיו בבידוד?
אתם חושבים שיכניסו את כולם לבידוד בקרוב?
אנשים ש"מלשינים" למשרד הבריאות שמישהו שצריך להיות בבידוד- לא בבידוד, הם...?
מתי *כולם* יהיו בבידוד?