6 תשובות
להתמודד, כנראה הייתה עייפה.
תדברו מחר.

ואם את רוצה תעסוקה > תהיי בסטיפס, תראי סרטונים ביוטיוב, תראי טלוויזיה, תישני, תשחקי במחשב.
סטיפס, סדרות, סרטים, לדבר עם אנשים פה
סטיפס הכי טוב!!
שואל השאלה:
לא ברור אני לא כועסת עליה או משהו
אנונימית
באמת שלהיות בטלפון ולצפות ביוטיוב מעביר את הזמן. או לשחק במחשב
חברות שלי לא רוצות לדבר איתי חח