6 תשובות
להתמודד, כנראה הייתה עייפה.
תדברו מחר.
ואם את רוצה תעסוקה > תהיי בסטיפס, תראי סרטונים ביוטיוב, תראי טלוויזיה, תישני, תשחקי במחשב.
תדברו מחר.
ואם את רוצה תעסוקה > תהיי בסטיפס, תראי סרטונים ביוטיוב, תראי טלוויזיה, תישני, תשחקי במחשב.
סטיפס, סדרות, סרטים, לדבר עם אנשים פה
סטיפס הכי טוב!!
שואל השאלה:
לא ברור אני לא כועסת עליה או משהו
לא ברור אני לא כועסת עליה או משהו
אנונימית
באמת שלהיות בטלפון ולצפות ביוטיוב מעביר את הזמן. או לשחק במחשב
חברות שלי לא רוצות לדבר איתי חח