55 תשובות
רזה, יפה, מצחיקה וימנית.
רזה או משהיו בסגנון גובה ממש לא משנה לי.. שתהיה עם לב טוב ושתדע לצחוק לחייך ולהיות החלטית
אכפתית, לא עושה פיל מכל עכבר, שתהיה מצחיקה וספונטנית, וזהו ;)
באמת שלא אכפת לי אם היא תהיה 1.50 או 1.80, ג'ינג'ית או ברונטית, אני פשוט רוצה מישהי שתדע לדבר על דברים שמפריעים לה ולא תשמור בבטן, זה נדיר היום
אופי טוב, חוש הומור מפותח כזה שזורם עם הכל וקצת יופי לא יזיק:)
שואל השאלה:
איזה בנים חמודים יש כאןן
הומור טוב מסוגלת לחשוב בעצמה ונחמדה
שתהיה אישה.
הכי חשוב
לא אכפת לי המראה כל עוד היא לא מכוערת ברמות
מה שכן חשוב זה האקשן והדרמה . אם אין ניצוצות וספונטניות עם בחורה זה לא בשבילי
האמתי אכפת לי יותר מהאופי ולא מפאקינג יופי אני מחפש אכפתית מצחיקה ונדיבה מקווה כבר למצוא אחת
שקרנים איך אני עדיין רווקה
אנונימית
מנומשות
צפוניות
נושמת עם דופק
הנמוכות האלה שמלאות במקומות הנכונים, פאק חולשה
לא כל כך חשוב המראה אבל שכן תטפח את עצמה.
שיהיה לה דעות כמו שלי ותדבר על מה שמפריע לה
יפה ושיש איתה דיבור זורם וגם שהיא קצת משוגעת בקטע טוב
שהיא נושמת.
שהשיחה תזרום ואני מת על ג'ינג'יות וצבע אדום כהה יחסית אבל לא חייב
מסתבר שאני מעדיף אתאיסטית, משחקת משחקי וידאו, אוקראינית או רוסיה, אם היא צוללנית אז בכלל זה חלום.
הו וגם הגובה לא מפריע לי בעליל.
(אם יש כאן מישהי צוללנית אנא ממך תפני אליי, שיט אני נואש)
אני יגיד על בנים
פשוט כזה שלא שומר בלב והוא הרפתקן כזה נגיד לפעמים בנג'י וכאלה מראה לא באמת אכפת לי אבל עם זה משנה אז מישהו עם שיער שטני ארוך חלק
הלוואי שיהיו בנים בעיר שלי כמו הבנים פה:(
^^^ היי יש פה מישהי שאוהבת צוללניות חח
פשוט אני צוללת, אפשר רק לדעת מה זה משנה? סתם מעניין
אנונימית
וואו הלוואי וכל הבנים היו כמוכם,
ואני אענה על השאלה פשוט לבנים, שיהיה מצחיק, חכם, אחד שיש לו חוכמת חיים מסויימת, מבחינת חיצוניות לא כזה אכפת לי פשוט שיהיה גבוה ממני חחח (כע אני בת טיפוסית סליחה) ואופי, שיהיה מתחשב, שידאג ושיהיה בוגר ושיהיה לו כבוד לעצמו ולסביבה שלו
אני נורא אוהב את הים
חח , צוללניות זה מגניב
כן יודעת חח אבל מה זה משנה אם אני צוללץ או לא? זה משפיע על המשיכה?
אנונימית
יש לי הרגשה שזה ספאם קטן אבל עצם העובדה שאת צוללנית כבר מושך אותי, תחביב משותף ונדיר^
^^לא משנה ראיתי את הגיל שלך
(אני בת 18...
אנונימית
מישהי חכמה, אכפתית, טובת מראה, עיניים בהירות, שזופה, נחמדה ומתחשבת
מישהי שתרצה לטייל בטבע איתי, אבל גם מישהי שתאהב להיות בבית ולראות סרטי דיסני שיגמרו לי להרגיש מפגר וילדותי חחח
מישהי שתעריך את הארוחות בוקר ולא את כל השופוני וחרטא
בקיצור מישהי אמיתית
רזה, שיער שחור-חום/בלונדיני, 1.75, עיניים כחולות.
AMB
למרות זאת שבאופן כללי אין לי סוג מסויים של נשים שאני אוהב.
למשל האקסית האחרונה שלי הייתה ההפך הגמור ממה שאני אוהב וממה שאני מתאהב אבל פשוט התאהבתי בה.
זה אומר שלא משנה איזה סגנון אתה אוהב אלא אתה פשוט מתאהב במי שאתה מתאהב.
אני פשוט צריך לראות מה האופי שלה ועל פי זה אני אראה אם יש סיכוי בינוני.
AMB
נחמדה, אוהבת לחייך, שואלת לשלומי, וקשה להשגה
אנונימי
רק אצלי בכיתה כולם: כוסית
יש פה בחורים נדירים פשש
מבחינה חיצונית:
-dark skin
-מעל 1.70
-גוף שרירי,אבל לא מוגזם
-חיוך יפה
אופי:
חוש הומור חובה
נאמן-אם הוא בול הטעם שלי,אבל אין לו את היכולת "להתחייב",אין על מה לדבר.
מכבד-בעיניי אם אין לו כבוד כלפיי זה הכי נורא,במערכות יחסים יש ריבים,ואם הוא מהאנשים שיקללו אותי בצורה נוראית,זה לא מקובל עליי.
ספונטני
רציני
אינטיליגנט
אכפתי
מתחשב
דאגן
ופריקי כמוני:)
נ.ב לא ראיתי ששאלת בנים
הטעם שלי זאת את❤
^^^ נשבעת בול הטעם שלי
אנונימית
בלונדינית, משקל סביר+ לא שמנה ולא רזה בין משקל תקין למשקל עודף,
ימנית, חשוב מאוד תחום עניין משותף ואופציה לריכולים.
חחח
שואל השאלה:
יאי
זה יכול להשתנות מבחינת המראה החיצוני מפני שהאופי קובע בשבילי כי אני מתאהב בו בסופו של דבר:)
מבחינה חיצונית לא משנה לי אם היא תהיה רזה/קצת מלאה.(כל עוד זה לא מוגזם לשני הצדדים)
לא משנה לי אם יש לה עיניים ירוקות/כחולות/שחורות/חומות(הכול יפה למרות שאני מתחבר לחומות חחח)
לא משנה לי אם יש לה שיער שחור/חום/בלונדיני/גינגי (גם מתחבר לחום)
בעיקר משנה לי שיהיו לה פנים יפות(לטעמי) שאני אוהב להסתכל עלייה מחייכת וצוחקת:)
באופי שלה ארצה שהיא תהיה אכפתית, מכילה,פתוחה,רגישה, בעלת חוש הומור, אינטילגנית , חכמה, חייכנית, חיובית,
שתתנהג בצורה טובה ומכבדת לסביבה לה ולא רק לי!
כמובן שלא חייב להיות הכול :))
וואי רשמתי הרבה חחחח
אישה שתכבד את הנסיון שלי לגרום לה להיות מאושרת. כל השאר זה בונוס
שתיהיה מטופחת לא חייבת להיות יפה הורסת שתשתף מה שיש לה בפנים שלא תייבש שתיהיה ביישנית (זה מושך אותי) ושתיהיה נחמדה
T_T
סעמק אף אחד לא כתב גינגית
מוצא- אזרח אירופאי, רוסיה, אמריקה..
בהירות
בדרך כלל הבנות האלו באופי chill, נחמדות, מחייכות, לעומת בנות מרוקאיות וכול העדות האלו שממש לא נעים..

זהו כעיקרון לא שולל שום אדם בגלל העדה שלו או הצבע שלו זו פשוט העדפה^
שתאהב את פוטין וביבי ושתנשום
^^
אל תדאגי שיער גינגי זה יפה, מישהו על בטוח יתאהב בך
עם כולן אין דרישות, אפילו לא צריך תנושמת, אני אקנה לה מכונת הנשמה

סתם סתם לפני שאתה מפציצים אותי במינוסים חחח

אממ אני אקח את השאלה ברצינות:

אני רוצה מישהי בעלת ביטחון עצמי גבוה וראש על הכתפיים ותשדר חוסן/חוזק נפשי מסויים (מותר לה להראות חולשה כשקשה אני לא אומר ש100% מהזמן היא תשדר ביטחון)

הרעיון היא שאני מחפש מישהי עם ביטחון גבוהה שתדע גם להביע את דעתה בקול רם,
ולא יותר מידי קלת דעת או דרמטית או שברירה בנפש.

אני מחפש שהיא תהיה כיפית זורמת וקלילה ולא מקובעת וכבדה, זה משהו שיכול נורא להשפיע על הדינמיקה של הקשר עצמו ואני מחפש קשר קליל זורם כיפי ומפתיע (מי לא בעצם)

חשוב לי שתהיה רגישה ועם יכולות הקשבה טובות והיא תדע להכיל אותי ולקבל אותי בדיוק כמו שאני ולתמוך בכל מצב, ואולי גם לפעמים לתת עצה.

חשוב לי שלא תהיה רכושנית מידי ושאני אהיה במערכת יחסים עם מישהי שבאמת תאהב אותי תקבל אותי ותעריך אותי כבן ואני גם אוהב אותה אקבל אותה ואעריך אותה כאדם

אה ואני מחפש שתבין חוש הומור ותדע לצחוק ולזרום עם זה, משמע הבנות שנתנו לי מינוס בגלל מה שרשמתי בפתיחה של התגובה שלי נפסלו מבחינתי ;)

לגבי מראה חיצוני-

חשבתי על זה בעבר וגם עכשיו, ואני חושב שיופי חיצוני פחות משנה לי בסופו של דבר אבל כן שתראה נאה בעיני, אני יודע שזה כללי אבל זה הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו
קורע אותי איך כולם ישר אומרים רזה.. אלוהים יעזור. בנים פשוט לא רגילים שדוחים אותם בגלל שהם שמנים הלוואי והמציאות היתה אחרת
ליטרלי אפחד לא דיבר על חיצוניות פמיניסטית תירגעי
אנונימי
שפתיים גדולות
אנונימית