התחברות
הרשמה
זה ממש עצוב לי שאיפה שהמציאו את הלמבורגיני כולם בהסגר עכשיו נכון זה מזעזע שאיטליה בהסגר ושם המציאו את הלמבו
מי מזדהה איתי?
27 במרץ 2020, 18:34
קורונה
2 תשובות
זה מזעזע בכללי בלי קשר לרכב
ב
בארי אלן החתיך
נטו בגלל הלמבו. לא מגיע להם, הם המציאו את הלמבו, לדעתי רק בגלל זה מגיע להם פטור קורונה וגם בגלל הפיצה.
S
Supremacy
באותו הנושא:
מהי ההמצאה הכי גאונית שהמציאו עד היום לדעתכם?
מה הדבר הכי מיותר שהמציאו לדעתכם?
אני חושבת שהמציאו את אלוהים בגלל..
מה המאכל הכי מיותר שהמציאו?
איזה צבע הכי יפה ללמבורגיני?
מה עשו לפני שהמציאו חזייה?
מה הדבר הכי מיותר שהמציאו לדעתכם?
מה הדבר הכי מפגר שהמציאו לדעתכם?
בטיטאניק הסיפור של רוז וג'ק אמיתי או שהמציאו אותו בשביל הסרט?
נניח הייתם פוגשים את האנשים שהמציאו מתמטיקה (המשך)
מה ההמצאה שכרגע אתם הכי שמחים שהמציאו ?