12 תשובות
לא חושבת, מקווה מאוד
לא כי אני אוהבת המבורגר
אנונימית
אני חושבת שיקח עוד חודש וחצי לפחות
כרגע לפי מה ששמעתי, לא.
בעזרת ה' שכן
לדעתי נחזור בערך עוד חודשיים ללימודים
לא
לא אני מקווה אבל שבמאי כבר נחזור
אולי כן ואולי לא אני לא בטוח עד לפני כמה ימים הייתי בטוח שכן עכשיו פחות סגלל המצב אנחנו כבר 3000 חולים ויותר אפילו אבל אנחנו 3000 חולים והמצב לא משתפר אני מניח שאם אנחנו לא נחזור אחרי פסח אולי אנחנו נחזור במאי או משהו לא יודע
לא חושבת המצב כרגע מחמיר
האמת שכן
לא