12 תשובות
היה את טיפי, האתר היה בצבע ירקרק חלש, סדר שונה של השאלות, היה אוטומטית כתוב בקיר של המשתמשים על איזה קטגוריה בסטיפס הם עונים הכי הרבה, נגיד מישהו עונה לרוב על שאלות של זוגיות אז זה כתוב וכו, נמצאת פה 8 שנים וללא ספק את טיפי אי אפשר לשכוח, היא היתה רובוט כשנכנסים לסטיפס והיה אפשר לשאול אותה שאלה והיא מראה שאלות ותשובות שקשורות בנושא
- עוזרת וירטואלית בשם טיפי.
-העמוד הראשי היה פחות מסודר מאשר היום.
-טבלה שרשום בה את המשתמשים שהשיגו הכי הרבה פרחים במשך השבוע.
- אפשרות לבחור לשאול התייעצות/ שאלה.
-כשמישהו היה עונה על שאלה, היה רשום כמה פרחים יש לו ליד השם

ויש עוד סרטונים מהתקופה ההיא ביוטיוב
נתחיל בזה שהאוירה הייתה שונה לגמרי, היו משתמשים הרבה יותר זורמים, כיפיים, רציניים כשצריך וחברהמנים...

פחות היה הקפדה על החוקים אני מניחה, האתר עצמו היה נראה שונה, היו כל מיני דברים שהיום אין כמו מובילי הפרחים, רשימה של כל מי שמחובר עכשיו, היה אפשר להביא כמה פרחים שרוצים בהתייעצות, היו כמה סוגי שאלות, היה מומחים, היה סטיפס למבוגרים ושם אם היה צריך עזרה בשאלות יותר משמעותיות היה ממי לקבל
מענה...

וכו וכו וכו
סטיפס לא היה בצבע טורקיז כזה, הוא היה ירוק. לא הייתה אפליקציה. היה סטיפס למבוגרים וסטיפס לנוער, היו נאמני נוער ונאמני סטיפס. היו שאלות והתייעצות והיה ניתן לקבל פרחים רק בשאלות. היה שאלות לפי עיר, פלוס לא היה מביא נעץ אוטומטית, היה צאט קבוצתי (נראה לי ככה קראו לזה). היה תנאים אחרים לנאמנים.
להמשיך?
שואל השאלה:
יואו זה נשמע די מדהים!!
הרבה פעמים שואלים את זה ושוכחים לציין -
היה באתר *3* סוגי שאלות, לא רק שאלה והתייעצות.
בשאלה לא היה התראות אוטומטית והיה אפשר לחלק פרחים.
בהתייעצות היה התראות אוטומטית ולא היה אפשר לחלק פרחים עד שהפכו את זה ל-3 (לפני האיחוד.)
והיו שאלות מקומיות - ז"א, שאלה לדוגמה "על איזה קו לעלות כדי להגיע לדיזינגוף סנטר בת"א?"

היה את טבלת המשתמשים המצטיינים, שזה כביכול המשתמשים שהשיגו הכי הרבה השבוע פרחים.
שואל השאלה:
גם עכשיו אפשר להשיג פרחים רק בתשובות לא?
עכשיו יש איחוד בין כל השאלות, אין התייעצות/שאלה/שאלה מקומית
כל השאלות הן מאותו סוג
פעם היה קטגוריה נפרדת לשאלות והתייעצות.
שאלות זה לדוגמה "מה השעה עכשיו?" יש לה רק תשובה אחת.
התייעצות זה באמת לשאול ולקבל עצות.
שואל השאלה:
אוהבת כלבים

כתבת שהיה אפשר להשיג פרחים רק בשאלות...גם עכשיו זה ככה לא? או שאפשר בעוד דרך??
שואל השאלה:
אהה אוקיי
בחברים לעט אז כשהיית שולח הודעה למישהו היה כתוב בהתחלה "בקשר לחברים לעט שלך".
היה מותר לדבר עם אנשים מעשרה פרחים.
היה אפשרי לחלק פרחים לכולם בשאלות.
העיצוב היה אחר
לא הייתה נעימה אוטומטית
היה אתגר היום