8 תשובות
עוד חצי שנה
לדעתי משהו כמו חצי שנה פחות או יותר
כמה חודשים טובים
כמה חודשים
לא יגמר בשנתיים הקרובות, המצב רק מחמיר מיום ליום
אנונימי
שנה הבאה כבר נהיה בסדר לדעתי
ביוני בערך
זה מאוד תלוי מה אנשים יעשו ובההנחיות שיתנו.
כעיקרון הוירוס לא ייעלם בזמן הקרוב בגלל שכדי שהוא באמת יעלם צריך שיהיה חיסון או תרופה ושאנשים ילכו לבדיקות וייקחו את התרופה/ייתחסנו.