3 תשובות
לא ממש רק צריך לתפוס את השיטה
כמו הכל בטריגונומטריה זה לחרוש נוסחאות
תלוי ברצון שלך ללמוד, זה בהתחלה קצת קשה ויש תלמידים שאין להם ראיה מרחבית במישור, אך אפשר לפתח זאת ולנסות לפשט את הבעיה בכל שלב לפתרון בעיה במישור.
אני מאמין שהקושי טמון בהבנה, ככל שתבין מדוע הדברים הם כך לא יהיה צורך בלזכור נוסחאות בע"פ, כי זיכרון זה לא דבר שיש לסמוך עליו, במיוחד לא ברגעי לחץ כמו במבחן.
בהצלחה !
אני מאמין שהקושי טמון בהבנה, ככל שתבין מדוע הדברים הם כך לא יהיה צורך בלזכור נוסחאות בע"פ, כי זיכרון זה לא דבר שיש לסמוך עליו, במיוחד לא ברגעי לחץ כמו במבחן.
בהצלחה !
באותו הנושא: