12 תשובות
לא.. אם אני בכיתי כרנאה שנפגעתי אבל הייתי מנסה להשלים אחרי כמה ימים
הייתי מתעלמת ממנו.
זה תלוי על מה רבנו בכדי שאני יתנצל
שואל השאלה:
ואז אני מתפלאת שאנשים אומרים לי שיש לי לב גדול..
אנונימית
תלוי מה הוא בשבילי
אם חבר טוב אז כן
ואם סתם מישהו שלא אכפת לי אז לא
לא שווה את זה
תלוי על מה רבנו אבל אם בכיתי בגללו אז שילך וביי לו
שואל השאלה:
האמת שאני כמעט ולא מכירה אותה
אנונימית
אז אל תבכי בגללה ובטח בטח אל תשלחימלה הודעה
פחח לא
אם בכיתי ממנו למה שאני אתנצל?
שילך לחפש
לא. אם אני בכיתי ממנו והייתי מנהלת את הקבוצה סביר להניח שהייתי אני מעיפה אותו
באותו הנושא: