17 תשובות
זה הסדרה הכי טובה ביקום זה על כוחות ומישהו שאין לו כוחות ואז...
בקיצור תראו את הסדרה ותבינו למה היא כל כך טובה
שואל השאלה:
שוב אתה ממקודם
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתה אוהב אותה?
אנונימית
כי זה סדרה טובה תראי אותה ותביני
וגם תראי המשרת השחור
שואל השאלה:
אבל למה אתה אוהב אותה?
אנונימית
פנטזיית כח כי זה מישהו קטן חלש ולא פופולרי שמטפס ל"צמרת" וזוכה להערכה של מי שהכי חשוב לו ונהיה פופולרי ועוד כל מני.
הדמות הראשית כל הזמן בוכה אז לחלק ימאס ממנו.
היא בסדר היא לא משהו יש טובות ממנה
אני גם לא מבינה האנימה ממש אוברטייד
דבר ראשון קשה לי עם זה שכולם נראים בני 7
האנימציה לא לטעמי
והסיפור עצמו מאוד לא מעניין
אני שונא את כל מי שאומר שזה גרוע
אנונימי
ולפי כך אני יכול להסיק שאתה לא עברת את גיל 12
איך ידעת?
אנונימי
אני גאון פשוט
תראו המשרת השחור זה הסדרה הכי טובה שקיימת
גם אני פחות אוהבת סרטים וסדרות על גיבורים אבל הסדרה הייתה סבבה לא יודעת משהו היה מעניין
מאוד אוברייטד, לא אנימה רעה אבל אין הרבה עלילה או התפתחות כלשהיא.. לרוב די משעמם. חלק מהדמויות חביבות אבל נגיד כולם אוהבים נורא את באקוגו למרות שלדעתי הוא קצת מציק וגם אין לו סיפור רקע מעניין. אני אוהבת את טודורוקי וטוגה כדמויות אבל אוברול בתור אנימה נתתי למיי הירו 6/10
האנימה הכי גרועה שקיימת אוברייטד אחושרמוטה איכ