5 תשובות
למה שתעשי דבר כזה?
תאמרי לה כזה בעדינות שאת מחמירה את המצב... אבל תגידי לה שאת תמיד בשבילה אם היא צריכה עזרה או משו, אל תצאי נוטשת ביץ'
שואל השאלה:
כי שתינו סובלות במערכת היחסים הזאת, אנחנו כבר לא מדברות אחת עם השנייה...
אנונימית
אפשר במקום לפגוע בבן אדם ולהוריד אותו למטה לנסות לפתור את הדברים. אל תעשי את זה, זה כואב. אם היא התקופה קשה את מוסיפה לה עוד משהו לסבול בגללו ונוטשת אותה ברגע שהיא צריכה אותך...
^מחזקת כל מילה!!!