שני כדורים בעלי משקל שונה שוחררו בגובה מטר. נניח כי אין איבוד אנרגיה לחום.
לאיזה כדור היתה אנרגיית תנועה גדולה יותר במרחק ס"מ מהקרקע? נניח כי אין איבוד אנרגיה לחום. לאיזה כדור היתה אנרגיית תנועה גדולה יותר במרחק ס"מ מהקרקע? הכדור הקל. הכדור הכבד. הסבירו את תשובתכם