2 תשובות
זה נראה לי כדאי לך לשאול משהי מומחית
ספק שיש לך גיבנת, ראיתי אחד כזה וזה יותר רציני ממה שאת חושבת.

תראי, יש המון בעיות יציבה וגמישות שלכל בעיה פתרונות בשבילה.
תנסי לחפש סוגי יציבות ואת שמותיהן ותראי איזה עמידה תואמת לשלך ולפי זה תחפשי תרגילים שיעזרו.

בלי קשר יש תרגילים שאני רואה לנכון לבצע בדיוק בשביל בעיות שכאלה. ואלו הן: פרפר הפוך/ פייס פולס(זה במכון), כפיפות צוואר וחתירה(זה אולי פחות קשור אבל שווה לנסות)

יש בעיות גם כגון סיבוב אגן לאחור/לפנים(apt/ppt) שאולי יוכלו לשנות כל היציבה שלך ולגרום לתחושת "גיבנת". לזה מעבר למציאות כדי מאוד לחזק בטן ואולי גם ישבן(לא זוכר בדיוק, תבדקי ואז תחקרי)

*"התרגילים שעוזרים לחיזוק הבטן בהקשר של APT הם פלאנק, ואקום וגלגל בטן"(ציטוט מהאתר lbs)