6 תשובות
שואל השאלה:
זה כזה חרא הוא נטש אותי כשהייתי בתקופה קשה. הוא ידע להיות שם רק כשקל...
אנונימית
אימלה זה בול מה שקרה לי נטש אותי בתקופה קשה למרות שהוא ידע מה עובר עליי פשוט רצה מישהי מושלמת בלי בעיות..
אנונימית
יש אנשים כאלה... אבל הקארמה עוד תתנקם בהם,אל תחשבי עליו,תחשבי פשוט שהוא אפס ונחות,בן אדם שנטש אותך שנהיה פתאום קצת קשה,תאמיני לי שאת בן אדם הרבה יותר טוב ממנו ואת תמצאי משהו שבאמת יהיה שם בשבילך,תמשיכי הלאה ואל תעסיקי את עצמך בזה והכל חולף בסוף.
אם הוא מתנהג אלייך ככה תקדמי.
אבל אם בא לך לנקום בו אז תתחילי לצאת עם מישהו גם.
תחשבי עליו בצורה שלילית
זאת אומרת, תחפשי את התכונות השליליות שהיו בו
למה הוא שבר לך את הלב
ולמה לא כדי לך לחזור אליו בגלל זה
:)
אני בדיוק גם בתקופה כזו וזה ההרגשה הכי חרא בעולם אבל כמה שזה מעצבן עד שלא יבוא מישהו אחר את רק תחשבי עליו..
אנונימית