3 תשובות
לא
כן זה כל שניה נתקע והכתוביות בדיליי
אני עוברת מהוט לפרטנר בגלל שבהוט יש הרבה בעיות, רק אל תגידי שגם בפרטנר יש הרבה בעיותת
באותו הנושא: