12 תשובות
כן
רק שיעור אחד
כן
הלוואי ):
אנחנו לומדים בווצאפ ונותנים לנו מלא עבודות ואומרים שנתמודד.
אנחנו לומדים בווצאפ ונותנים לנו מלא עבודות ואומרים שנתמודד.
"לומדים" משתדלים, כן.
לפעמים כן ולפעמים לא
לצערי, כן
לא
אני לומדת בmeet
וגם בגוגל קלאסרום
וגם בגוגל קלאסרום
כן, זה סיוט
באותו הנושא: