4 תשובות
אנשים אוהבים את זה
תכל'ס אנשים אוהבים את זה.^
לא סוף העולם אבל בהחלט סבל גדול והרבה אנשים ימותו.
האסטרואיד אם הוא יפגע בכדור הארץ חס וחלילה זה כן יהיה סוף העולם
האסטרואיד אם הוא יפגע בכדור הארץ חס וחלילה זה כן יהיה סוף העולם
מפחדים למות או משהו.
גם אם נמות, זה לא יהיה סוף העולם. העולם ימשיך להתקיים, בני האדם לא.
גם אם נמות, זה לא יהיה סוף העולם. העולם ימשיך להתקיים, בני האדם לא.
באותו הנושא: