7 תשובות
שואל השאלה:
אין לי כח כבר
אין לי כח כבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא יכולה לסבול את הפרצופים שלהם
אני פשוט לא יכולה לסבול את הפרצופים שלהם
אנונימית
תגידו את זב למורה שלי האומרת שאם לא פותחים מצלמה זה נחשב חיסור
אנונימית
ואם אין לך מצלמה בבית?
אז? ייתנו חיסור? העיקר שאת נוכחת בוידאו.
אז? ייתנו חיסור? העיקר שאת נוכחת בוידאו.
לא.
שואל השאלה:
אני פשוט שונאת את זה כבר שונאת
אני לא רוצה לראות אף אחד מהילדים המסריחים בכיתה שלי ובטח שלא את המורים ולשבת ללמוד
אני פשוט שונאת את זה כבר שונאת
אני לא רוצה לראות אף אחד מהילדים המסריחים בכיתה שלי ובטח שלא את המורים ולשבת ללמוד
אנונימית
אף אחד לאפותח מצלמה בזום,נו באמת.
באותו הנושא: