6 תשובות
בגב התחתון כזה אבל לא תמיד, תלוי מה יש בכליות
זה ממש תלויי
בד"כ כן, משום שהן יותר קרובות לאזור האגן/גב תחתון... אבל נשמע לי כמו מתכון ללהלחיץ את עצמך... אם כואב לך שם, רוב הסיכויים שזה כאבי שרירים...
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה כאבי שרירים כי יש לי את זה כבר כמה חודשים ונראה שזה לא בכליות..
הכאבים יותר באמצע הגב בצדדים
אני לא חושבת שזה כאבי שרירים כי יש לי את זה כבר כמה חודשים ונראה שזה לא בכליות..
הכאבים יותר באמצע הגב בצדדים
אנונימית
זה המיקום של הכליות אבל זה יכול להיות גם מהמון דברים אחרים, אם זה לא עובר פשוט לכי לבדוק את זה
יכול להיות שזו דלקת..
באותו הנושא: