2 תשובות
קפה+ סוכר +כמה כפות מים שזה יהיה ממש עיסה לא רטובה .
לערבב מלא עם כזה להקצפה עד שזה הופך לספוגי ומקציפים את זה ואחרכך מערבבים את זה עם חלב
לערבב מלא עם כזה להקצפה עד שזה הופך לספוגי ומקציפים את זה ואחרכך מערבבים את זה עם חלב
2 כפיות קפה
סוכר בכמות שאת בוחרת
2 כפיות מים
-
לערבב עד שזה סמיך ובצבע חום בהיר
ואז לשים את זה עם חלב וקרח
סוכר בכמות שאת בוחרת
2 כפיות מים
-
לערבב עד שזה סמיך ובצבע חום בהיר
ואז לשים את זה עם חלב וקרח
באותו הנושא: