5 תשובות
50 שכיבות סמיכה ביום, עוד בשבוע הראשון זה מראה תוצאות, יש לי גם תפריט בשביל זה אם תרצי..
תזונה נכונה בלבד (וכמובן כושר)
אנונימית
תזונה ללא שומן פחות פחמימות פחות סוכרים כדי להגיע לאחוז שומן נמוך בשביל שהשרירים יצאו זה לא יעזור שתעשי תרגילים כי שרירים לא יכולים להתחטב על שומן קודם כל צריך להוריד את השומן ולשרוף אותו ורק אחר כך חיטוב שיוצא את השרירים החוצה.תתחילי בתזונה טובה ואירובי נכון אפשר קצת שילוב של כוח אבל בגדול אם כרגע יש שומן בבטן תרגילי חיטוב לא ממש יהיו אפקטיביים כי שומן לא מתחטב
60% פחמימות 20% חלבונים 20 שומנים לתוכנית אימונים מתאימה
אם את על אחוז שומן נמוך אז פשוט תעשי תרגילי בטן.
רק בנוגע לכפיפות בטן, זה תרגיל גרוע ועדיף לך להחליף אותו. יש המון תרגילי בטן על הרצפה וגם לא על הרצפה שיכולים לעזור לך להגיע למטרה שלך.
התחברות ל