5 תשובות
יהיה בסדר, אל תדאג.
חח לא מגזים באמת מלחץ כל המצב הזה
אבל אל תדאג הכול יהיה סבבה ,גם סין חוזרת לשגרה בערך אז אולי גם אנחנו עוד מעט
אבל אל תדאג הכול יהיה סבבה ,גם סין חוזרת לשגרה בערך אז אולי גם אנחנו עוד מעט
קצת
תזכור שכולם בבית מבודדים זה מגן עליהם מפני מחלה קשה ותכף הכל יגמר ויחזור לקדמותו
תזכור שכולם בבית מבודדים זה מגן עליהם מפני מחלה קשה ותכף הכל יגמר ויחזור לקדמותו
מאוד מגזים זה כאילו לא אמור להלחיץ אותך..
טיפה...
אבל אל תדאג, לי היה חלום הקורונה הרגה את כולם ונשארתי לבד...
אבל אל תדאג, לי היה חלום הקורונה הרגה את כולם ונשארתי לבד...
באותו הנושא: