התחברות
הרשמה
אכלתי היום- דייסת קוואקר עם בננה ירקות מוקפצים עם חזה עוף בסויה ושורה של שוקולד מריר והתעוררתי היום בשתיים
זה הרבה מדיי?
25 במרץ 2020, 20:34
ערך קלורי
מתכונים
סלטים
3 תשובות
לא
א
אוויר פסגות
ממש לא מותק
ב
בסטר בקסטר
ממש ממש לא
N
Noya.l
באותו הנושא:
אכלתי היום דייסת קוואקר שלוש קרקרים ושתי פתיבר
דייסת קוואקר עם בננה או תפוח?
דחוף אם הכנתי דייסת קוואקר במיקרוגל זה נחשב מבחינת הקלוריות שהיא מבושלת?
דייסת קוואקר על בסיס מים עם דבש במקום סוכר ומעט קינמון זה טוב לארוחת בוקר?
אני אוכלת כל יום דייסת קוואקר עם אגס ותפוח שלם, זה בריא?
דייסת קוואקר עם חצי תפוח, חצי בננה , כפית טחינה וחצי כפית סילאן נחשבת ארוחת לילה מוגזמת בדיאטה?
דייסת קוואקר זה טעים?
דייסת קוואקר עם תפוח זה ארוחת ערב טובה?
אכלתי היום אורז עם חצי שניצל קצת גלידה תה ודייסת קוואקר ושתי אוראו
מה יותר בריא לאכול עכשיו? דייסת קוואקר על בסיס חלב סויה עם חצי בננה או שתי פרוסות לחם קל עם גבינה לבנה ומלפפון?
בוקר: דייסת קוואקר+תה ירוק ביניים: תפוח צהריים: מרק עדשים כתומות+חזה עוף+סלט ביניים: אפרסק ערב:2לחם מלא עם כף אבוקאדו+סלט+קופסת טונה ו 7 שקדים איך אכלתי?