4 תשובות
אין לך מה להתבאס מזה. זאת מגפה והמון דברים מתבטלים, תחשבי שיש חתונות של אנשים...
הכל בסך הכל על מנת להגן עלינו
ולי היו אמורים להוריד את הגשר אחרי 3 שנים עוד שבוע, אבל אני מבינה שהכל יגמר אני אוריד אותו
הכל בסך הכל על מנת להגן עלינו
ולי היו אמורים להוריד את הגשר אחרי 3 שנים עוד שבוע, אבל אני מבינה שהכל יגמר אני אוריד אותו
יש אנשים עם בעיות יותר גדולות , תקחי את זה בפרופורציות. נקווה שהתקופה הזאת תסתיים מהר וככה גם תעשי גשר..לכולם התבטלו תוכניות
זה נכון שזה מבאס אבל אין מה לעשות זה המצב.. גם לי המצב הפריע בקטע של הגשר.. הייתי אמורה להתחיל טיפול שהוא בנוסף לגשר כדי שאני אוכל להמשיך את הטיפול של הגשר ועכשיו בגלל הקורונה הוא יתעכב ואז גם הגשר יתעכב.. ואני בכיתה יא והייתי אמורה להוריד בינואר את הגשר וכנראה שעכשיו זה יהיה אחרי.. אז זה מבאס נכון ואני מבינה אבל עוברים הכל וזה המצב כרגע :/
גם אני אצל מכבי ולוקח להם מלא זמן עשיתי צילומים כבר באוקטובר כל תור זה חודשיים זה לא תהליך מהיר בכלל!
אנונימית