7 תשובות
יש ימים שאני אוכלת הרבה
יש ימים שאוכלת רגיל
אוכל רגיל
כרגיל
הרבה פחות מהרגיל
רוב הזמן אני כמה ב 17:00 ואז אני אוכלת מה שהאחים שלי אכלו לצהריים
ובערב אני אולי מנשנשת משהו
ובלילה אני מדברת עם חברים ואני מכינה פנקייק או חביתה או משהו
אז לא נראה לי שככ הרבה
חחחnחחח גם אני ככה רק שאני בנטפליקס.