6 תשובות
לכי לרופא יתנו לך זריקה או כדורים
שואל השאלה:
הלכתי לרופא ואמא שלי יודעת שאני מפחדת מזריקות וכדורים אני לא ככ אוהבת לקחת..
הלכתי לרופא ואמא שלי יודעת שאני מפחדת מזריקות וכדורים אני לא ככ אוהבת לקחת..
אז את רק תסבלי אם לא תיקחי כלום, עדיף לך לסבול 2 דקות בזריקה או לקחת כדור פעם ביום מאשר כל היום לסבול
שואל השאלה:
אבלאבל לא בא לי לסבול
אני אדבר עם ההורים שלי או משהו
אבלאבל לא בא לי לסבול
אני אדבר עם ההורים שלי או משהו
אני ממליץ לך על כדורי אלרגי הם מצויינים ומונעים הרבה מאוד מתופעות האלרגיה
שואל השאלה:
תנקס
תנקס
באותו הנושא: