6 תשובות
לכי לרופא יתנו לך זריקה או כדורים
שואל השאלה:
הלכתי לרופא ואמא שלי יודעת שאני מפחדת מזריקות וכדורים אני לא ככ אוהבת לקחת..
אז את רק תסבלי אם לא תיקחי כלום, עדיף לך לסבול 2 דקות בזריקה או לקחת כדור פעם ביום מאשר כל היום לסבול
שואל השאלה:
אבלאבל לא בא לי לסבול
אני אדבר עם ההורים שלי או משהו
אני ממליץ לך על כדורי אלרגי הם מצויינים ומונעים הרבה מאוד מתופעות האלרגיה
AMB
שואל השאלה:
תנקס