4 תשובות
שואל השאלה:
לגמרי כמה שיותר מהר . עם כל יום שעובר אנחנו רק נתחרפן יותר
לגמרי כמה שיותר מהר . עם כל יום שעובר אנחנו רק נתחרפן יותר
שואל השאלה:
אני בעד על הסגר מלא ולא מבינה למה המדינה לא עושה את זה
אני בעד על הסגר מלא ולא מבינה למה המדינה לא עושה את זה
יש לקוות שכמה שיותר מהר
אחרי פסח לבינתיים
אבל צריך לעשות הסגר למרות שזה יפגע במצב הכלכלי.
אבל צריך לעשות הסגר למרות שזה יפגע במצב הכלכלי.
באותו הנושא: