3 תשובות
למה לעשות סיפור מכל דבר? כולה עונים במקלחת אני עונה לאנשים בשירותים במקלחת ומה לא בסדר עם זה?
שואל השאלה:
לא עושה סיפור, פשוט מוזר לי לחשוב שאנשים עונים לי כשהם מתקלחים
אנונימית
כדי לא להרגיש מנותקים להרבה זמן... יש היום שיגעון כזה לא להתנתק אף פעם.
אני אישית עונה רק להודעות חשובות, ולא בזמן המקלחת עצמה