17 תשובות
קצת התבלבלתי..
אתה יכול להסביר שוב?
שואל השאלה:
החבר הכי טוב שלי והקראש יוצאים למרות שהם יודעים שניהם שהיא הקראש שלי
אנונימי
או שזה מתיחה או שהם מאוהבים ואתה תצטרך כבר לא לאהוב אותה.
למרות שזה קשה תבדוק את זה יותר לעומק.
ואתה יודע אם היא ידידה ממש טובה שלך אז היא לא הייתה הולכת ונהיית חברה שלו.
שואל השאלה:
אני רוצה פשוט לנתק מהם קשר ואני כנראה אעשה את זה
אנונימי
יפה עדיף לך שלא יפגעו בך.
אבל אני חושבת שתיתן להם צ'אנס
אתם חברים טובים?
שואל השאלה:
זה החבר הכי טוב שלי והידידה הכי טובה שלי
אנונימי
והם פגעו בך כבר כמה פעמים?
שואל השאלה:
לא הם נפלאים אבל הם יודעים כמה שזה יפגע בי
אנונימי
אוקיי אז תדבר איתם הכי טוב תגיד להם מה אתה מרגיש
שואל השאלה:
זה לא נראה לי יעזור
אנונימי
אם לא תנסה איך תדע?
שואל השאלה:
אני אדבר עם חבר שלי
אנונימי
אמרת שהם נפלאים וזה פוגע בך.
יש לזה 2 צדדים אתה תפסיד חברים נפלאים
אבל מצד שני אתה נפגש ויש פעמים בחיים שאנחנו צריכים לדאוג לעצמנו.
תעשה את החישובים שלך
מה אתה רוצה בהצלחה!!!
שואל השאלה:
הם די מתאימים אני ממש מקווה שיהיה בידוד עד ספטמבר בשביל שהם לא יפגשו ואז יפרדו
אנונימי
שואל השאלה:
אמן
אנונימי