17 תשובות
אולי תבקשי ממנו לנתק קשר עם הידידה,
אני יודעת שזה נשמע נורא אבל לא מגיע לך לסבול בגללה..
אני יודעת שזה נשמע נורא אבל לא מגיע לך לסבול בגללה..
שאת חסרת ביטחון לגבי הקשר שלכם או שאת לא קולטת עדיין שהוא אוהב אותך... דברי איתו על זה, תקשורת זה מאוד חשוב בזוגיות
שואל השאלה:
דיברנו על זה ואני יודעת שהוא אוהב אותי ושהוא רוצה עתיד איתי אבל זה פשוט לא יוצא לי מהראש והוא לא מוכן לנתק איתה את הקשר כי היא ממש חשובה לו ואומר שבגלל שאני בת הזוג שלו אני לא צריכה להגיד לו עם מי להיפגש ועם מי לא
דיברנו על זה ואני יודעת שהוא אוהב אותי ושהוא רוצה עתיד איתי אבל זה פשוט לא יוצא לי מהראש והוא לא מוכן לנתק איתה את הקשר כי היא ממש חשובה לו ואומר שבגלל שאני בת הזוג שלו אני לא צריכה להגיד לו עם מי להיפגש ועם מי לא
הוא צודק, אבל שניכם צריכים להתפשר. אולי הוא יפחית טיפה את הקשר שלהם, שלא יינתק אותו אבל שלא ידברו כל יום ואת צריכה לעבוד על הביטחון העצמי שלך, תאמיני לי שאחרי זה תרגישי הרבה יותר טוב
שהזוגיות שלכם חשובה לך מדי ושאת פוחדת לאבד אותו בדרך הזו. אני חושבת שכדאי שתשתפי איתו והוא יקל עלייך.
שואל השאלה:
הוא נפגש איתה פעם בחודש בערך והם לא מדברים על בסיס יום יומי והיה בניהם עבר הם היו סטוצים .. כמה פעמים ..
הוא נפגש איתה פעם בחודש בערך והם לא מדברים על בסיס יום יומי והיה בניהם עבר הם היו סטוצים .. כמה פעמים ..
שואל השאלה:
דיברתי על זה איתו לא פעם ולא פעמיים ואני מרגישה שכשמגיע החלום אני פשוט משתגעת וישר חושבת שפרידה זה הדבר היחיד שנשאר וזה חבל
דיברתי על זה איתו לא פעם ולא פעמיים ואני מרגישה שכשמגיע החלום אני פשוט משתגעת וישר חושבת שפרידה זה הדבר היחיד שנשאר וזה חבל
אוקי, אז היה להם עבר. אני מבינה למה זה יכול לשגע אותך, אבל זה לא אומר שיהיה להם עתיד שוב! הוא איתך, נכון? סימן שהוא אוהב *אותך* תפנימי את זה ותעיפי את חוסר הביטחון הזה מהחלון
שואל השאלה:
ואיי אמרת בדיוק את מה שהוא אומר לי כל הזמן בנושא הזה , איך לעלות את הביטחון אז ?
ואיי אמרת בדיוק את מה שהוא אומר לי כל הזמן בנושא הזה , איך לעלות את הביטחון אז ?
חחח סימן שזה לא צירוף מקרים.
תסתכלי על עצמך דרך העיניים שלו ואם את צריכה אפילו תשאלי אותו מה הוא רואה בך, מה גורם לו לאהוב אותך, מה מושך אותו בך. באמת שזו הדרך הכי טובה לראות את עצמך... תסתכלי על עצמך דרך עיניים של אחרים
תסתכלי על עצמך דרך העיניים שלו ואם את צריכה אפילו תשאלי אותו מה הוא רואה בך, מה גורם לו לאהוב אותך, מה מושך אותו בך. באמת שזו הדרך הכי טובה לראות את עצמך... תסתכלי על עצמך דרך עיניים של אחרים
שואל השאלה:
אני אעשה את זה! תודה
אני אעשה את זה! תודה
אין על מה, אם את צריכה עוד משהו או אפילו סתם לדבר אני אשמח :)
בהצלחה מהממת
בהצלחה מהממת
אם הוא באמת אוהב אותך הוא לא יעשה שום דבר שיפגע בך והוא לא יהיה איתה ולא יקרה בניהם כלום
תהיי בטוחה שאם הוא אוהב אותך הוא ישאר איתך ואם הוא רוצה איתך עתיד אז הוא בטוח ישאר
וזה בסדר כל עוד לא קורה בניהם משהו מיוחד והם גם לא מדברים הרבה אז הכל בסדר אין לך מה לפחד מזה לא יקרה בניהם כלום חוץ מזה שהם ישארו ידידים
ואת צריכה להבין אותו גם תנסי לראות איך זה מהצד שלו ואז אולי תסתכלי על זה בדרך אחרת
תהיי בטוחה שאם הוא אוהב אותך הוא ישאר איתך ואם הוא רוצה איתך עתיד אז הוא בטוח ישאר
וזה בסדר כל עוד לא קורה בניהם משהו מיוחד והם גם לא מדברים הרבה אז הכל בסדר אין לך מה לפחד מזה לא יקרה בניהם כלום חוץ מזה שהם ישארו ידידים
ואת צריכה להבין אותו גם תנסי לראות איך זה מהצד שלו ואז אולי תסתכלי על זה בדרך אחרת
שואל השאלה:
קיצר לבטוח בו ולהפסיק לפחד ..
קיצר לבטוח בו ולהפסיק לפחד ..
שואל השאלה:
תודה שענית
תודה שענית
כן תבטחי בו אין לך מה לפחד
ובכיף
ובכיף
אלילת הפיצות זה הדבר הכי מגעיל לעשות לנתק קשר עם ידידה בגלל החוסר ביטחון עצמי של החברה היא צריכה להתמודד עם זה ולדעת שעם הוא בחר בא אז הוא אוהב אותה זה ממש ממש מעצבן לעשות את הצעד שאמרת וכזה שגוי
באותו הנושא: