3 תשובות
טוב לשים בכוס קצת מלח,על זה לשפוך מים רותחים
להוסיף מעט מים קרים ולערבב היטב
ושזה פושר (ולא חם) יש לגרגר בגרון ולירוק
להוסיף מעט מים קרים ולערבב היטב
ושזה פושר (ולא חם) יש לגרגר בגרון ולירוק
שואל השאלה:
^אני שם כבר כמה ימים עם מים מהברז
^אני שם כבר כמה ימים עם מים מהברז
אנונימי
זה צריך להיות מים רותחים מן הקומקום על מעט מלח בכוס ,ואז להוסיף מעט מים קרים ו,לערבב ולחכות מעט
ככה שזה פושר לגרגר בגרון ולירוק
********************
בנוסף יש כיום גם פתרונות מן הרפואה ה-אלטרנטיבית, צמחי מרפא וכו
רפואה שלמה אח יקר
ככה שזה פושר לגרגר בגרון ולירוק
********************
בנוסף יש כיום גם פתרונות מן הרפואה ה-אלטרנטיבית, צמחי מרפא וכו
רפואה שלמה אח יקר
באותו הנושא: