2 תשובות
תלוי במתי מגלים את זה ואם יש מחלות רקע
משתנה מאדם לאדם. הסיבה היחידה שאין הרבה יותר מבריאים עד עכשיו היא כי למרות שהתסמינים נעלמים אחרי זמן מסוים, אתה עדיין יכול להפריש את החיידק דרך הנוזליים הנשמתיים ובגלל זה לא אומרים שהם הבריאו. (כדי להיחשב בריא צריך לעבור שתי בדיקות לקורונה בהפרש של כמה ימים ושתיהן צריכות לצאת תקינות).
באותו הנושא: