2 תשובות
שואל השאלה:
קמתי ב13:00 לפרוטוקל.
למה לא בריא?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה יודעת את זה? אני ערה בדיוק שבע שעות שבהן לא הייתי רעבה יותר מדיי. אני שותה המון מים ואוכלת כשאני רעבה פשוט דברים בריאים. אני לא מרעיבה את עצמי, אני אוכלת כשאני מרגישה שאני רעבה ושותה המון מים.
זה לא לגיטימציה להרעבה, זו אני שלא רעבה. כתבתי את זה כדי לקבל עצות לשיפור וביקורת.
אנונימית