3 תשובות
זה טוב כי הוא אומר שלהכיר אותה הבין מה הוא פספס בחיים ושהיא כמו הגן עדן שלו.
אני מניחה שטוב
אנונימית
נראלי שהיא לא נותנת לו
באותו הנושא: