4 תשובות
לפי מה שהבנתי גם צעירים יכולים למות וגם אם אתה בן 8 תצטרך טיפולי הנשמה בשביל להבריא
אז טיפה אבל רק טיפה
לא
את כן?
הכי דוגרי, לא ממש ממש רק חס וחלילה טפו טפו טפו שלא אדביק את מיי פמילי
כן... ישלי משפחה שאני גם מפחדת שידבקו , חוצמיזה אין שום הבטחה שצעירים לא נדבקים.. לפני שבוע הייתה אישה בת 26 בערך שהונשמה והורדמה..