5 תשובות
זאת כנראה התשובה הכי לא מועילה שיש אבל אני לעולם לא אבין למה לאנשים לקנות רכבים ידניים זה פשוט נסיון להשאר פרימיטיבי לדעתי במקום להבין שהעולם מתקדם ויש רכבים אוטומטיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת אוהבת לנהוג בידני...זה לא שאני פרימיטיבית...פשוט אני ממש אוהבת לנהוג, ולנהוג בידני גורם לי ממש להרגיש את השטח ואת השליטה ברכב
זה ממש כיפ
אנונימית
אני פיפי לאבא שלי יש כזות אבל ניראלי דגם ישן יותר כי הוא היחידי שיש לו אותה בארץ
שואל השאלה:
ממ נגיד 2012 או 2014?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית