12 תשובות
מוזר זה הכי טובב
את ממש לא צריכה לשנות את עצמך
תקשיבי גם אני מוזרה...
אבל אנחנו לא מוזרות אלה מיוחדות.
ואת זו את את לא צריכה לשנות את עצמך.
אבל בכל מקרה אפשר לשים לב יותר להתנהגות...
איזה סיבה בעולם יש לרצות להיות נורמלי
-./
אל תהיי פחות תהיי טבעית
אולי את מרגישה ככה שאת לא טבעית, מתחרפנת או נלחצת אז יוצאת לך התנהגות מוזרה
וגם אם את קצת מרגישב שונה זה בסדר גמור
כולנו מוזרים, כל אחד בדרך שלו ואם לא היינו מוזרים אז היה משעמם.
את לא מוזרה - את מיוחדת.
מיוחדת זה מדהים , את לא צריכה להשתנות :)
תדברי עם מישהו שיגיד לך מה עושה אותך מוזרה ותנסי לעשות ההפך מזה
שואל השאלה:
^ בערך אם לא בדיוק מה שאני עושה , אבל כאילו יש רגעים שאני מרגישה ממש מוזרה..
אנונימית
שואל השאלה:
אף אחד גם לא יורד עליי נגיד ואני לא לבד , ההפך כאילו יש לי מלא חברים , אף אחד לא ירד או אפילה ניסה לרדת עליי וזה ..
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו*
אנונימית
למה את מרגישה מוזרה?