13 תשובות
לצערי כן
בהחלט
כן
כן בגלל הקורונה
לצערי ):
כן
בדרך כלל לא אסל יש קורונה עכשיו...
עכשיו כן כי אין לי את הספרים שלי
שואל השאלה:
בגלל הלימודים שלכם או סתם?
בגלל הלימודים שלכם או סתם?
אנונימית
אני כל הזמן בטלפון... לא רואה בזה רע כי אני עושה דברים מועלים לאקלים דרך הטלפון... זה כלי עבודה וכן, אני משתמשת בו קרוב ל20 שעות ביום
באותו הנושא: