4 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת ששניהם גרועים, שאלתי מה אתם מעדיפים
אני יודעת ששניהם גרועים, שאלתי מה אתם מעדיפים
אנונימית
להיות שמנה כנראה, מאנורקסיה סובלים יותר
שמנה, למרות ששניהם ממש גרוע
שתיהם ממש לא בסדר
באותו הנושא: