6 תשובות
אנשים שבו בבית
שואל השאלה:
אבל זה לא יום אחד אם זה כל התקופה הזאת
אני לא יכול לשבת בבית כמו בטטה כל כך הרבה זמן
עד עכשיו ניסיתי להתאמן בבית אבל זה פחות אפקטיבי
אבל זה לא יום אחד אם זה כל התקופה הזאת
אני לא יכול לשבת בבית כמו בטטה כל כך הרבה זמן
עד עכשיו ניסיתי להתאמן בבית אבל זה פחות אפקטיבי
אנונימי
אתה יכול להתאמן כוח בבית בקלות לגבי אירובי יותר מבאס
להתאמן בלי עוד אנשים כן
כרגע לא שינו אבל אני ממליץ לא להתאמן במקום עם עוד אנשים
מותר לצאת להתאמן עד 2 אנשים
באותו הנושא: