7 תשובות
אני.
אנונימית
מזל שיש את אחותי
תעשי לעצמך זה לא קשה
-./
ברגעים כאלה אני מודה על זה שאני לא צריכה לעשות גבות ושאין לי שפם
תורידי את הג'ל ולבנתיים תגזזי את הציפורניים,
תעברי בפניצטה על הצורה של הגבות שלא תהרס לך, תנסי מסכות פנים ותשמרי על הגיינה
אני
אנונימית
היי
אנונימית
באותו הנושא: