11 תשובות
בת
גם וגם.
בהצלחה רבה רבה.
גם וגם, ירדן אלו משמות הטבע שהחלו לצוץ משנות ה 80

גם וגם. שם יפה בהחלט.
ממש לא השם מתאים יותר לבת

עדין לא ראיתי בן בשם כזה
אני מכירה גם וגם. ללכתחילה עדיף לא לקרוא לילד בשם ירדן (ירידה) אבל אם כבר קראו לך זה בסדר..
כיום שמעתי שמות לבנים ובנות שבוודאות אתה מתבלבל לשניות הראשונות. אני מאמין שאין "חוקים" בשמות. אבל בתור המלצה חמה הייתי אומר לכשיגדל הילד\ה שירגיש בטוח ומרוצה בשם שלו ולחשוב אם היו קוראים לי ככה איך זה היה?
שמעתי דבר נחמד. יש ברכה שמברכים "שתזכה לבנים זכרים" ומהזאת אומרת "זכרים" אם הוא בן אז כמובן שהוא זכר! אלא, לכשהבן יגדל שיהיה בן זכר כמו שבנים צריכים להיות ולהתנהג ואותו דבר בהפוך אצל בנות.
אני מקירה גם בנים וגם בנות כמו חן. רותם. עמית. בהצלחה רבה רבה.
היום גם וגם.
היום רוב השמות הם גם לבנים וגם לבנות.
אבל זה יותר מתאים לבת.
את תבחרי, אם את רוצה את השם הזה זה לא משנה מה יגידו,
תהיי עצמך ולכי בעקבות הלב וההרגשות שלך.
מקווה שעזרתי:)
השם ירדן מתאים גם לבן וגם לבת.
גם וגם
אנונימי