21 תשובות
כפולה
חלומות בהקיץ
סדרה מדהימה!
סדרה מדהימה!
כן...^^
שואל השאלה:
באסה....
אבל יש עם קללות בקטנה?
באסה....
אבל יש עם קללות בקטנה?
ארתור!
friendsיש בקטנה
שואל השאלה:
ארתור זה מדהים בלי קשר
ארתור זה מדהים בלי קשר
שואל השאלה:
כן אבל סידרה של צרות זה לא קומדיה
המקום הטוב זה הולך?
כן אבל סידרה של צרות זה לא קומדיה
המקום הטוב זה הולך?
ראיתי חלומות בהקיץ וסיימתי אותה פעמיים באינטרנט והיא מדהימה, היא בטורקית וביא כל כך יפה, אני סיג של מעריצה מ'ס 1
שואל השאלה:
לא אוהבת טלנובלות....
לא אוהבת טלנובלות....
אה, אז המפץ הגדול
השמיניה
האי
גאליס
האי
גאליס
המפץ הגדול
חחח גם אחותי חשבה שאני תמים, אראה לך איך לשנות את זה:
אני פשוט אמרתי לה "יואו יש סרט שאני ממש אהבתי ובא לי שנראה ביחד"
-מפעיל פאקינג דדפול-
ושהם התחילו להזדיין היא הבינה שתמים אני לא xd
(באותו זמן הייתי 14)
אני פשוט אמרתי לה "יואו יש סרט שאני ממש אהבתי ובא לי שנראה ביחד"
-מפעיל פאקינג דדפול-
ושהם התחילו להזדיין היא הבינה שתמים אני לא xd
(באותו זמן הייתי 14)
אנונימי
פרנדס
תקשיבו בפרינדס יש הרבה דברים שקורים אל תציעו את זה אני חו'בת שכדאי לך המקום הטוב אומנם כן יש שם קצת סצנות גסות אבל זה לקראת הפרקים המאוחרים יותר
המקום הטוב
המקום הטוב זה מושלם
ברוקלין 99 גם
במקום הטוב יש שם חסימת קללות אז הם לא יכולים לקלל נגיד הם אומרים פורק או שירט או שירטבולס
ברוקלין 99 זה סדרה מצחיקה עם קללות פה ושם אבל זה שווה את זה
ברוקלין 99 גם
במקום הטוב יש שם חסימת קללות אז הם לא יכולים לקלל נגיד הם אומרים פורק או שירט או שירטבולס
ברוקלין 99 זה סדרה מצחיקה עם קללות פה ושם אבל זה שווה את זה
שואל השאלה:
ברוקלין 99 כבר ראיתי...
והמקום הטוב בשביל אחותי זה גס מידי...
ברוקלין 99 כבר ראיתי...
והמקום הטוב בשביל אחותי זה גס מידי...
בת כמה היא?
רק אומרת שהמקום הטוב פחות גס מברוקלין 99