21 תשובות
חלומות בהקיץ
סדרה מדהימה!
שואל השאלה:
באסה....
אבל יש עם קללות בקטנה?
ארתור!
Apf
friendsיש בקטנה
שואל השאלה:
ארתור זה מדהים בלי קשר
שואל השאלה:
כן אבל סידרה של צרות זה לא קומדיה
המקום הטוב זה הולך?
ראיתי חלומות בהקיץ וסיימתי אותה פעמיים באינטרנט והיא מדהימה, היא בטורקית וביא כל כך יפה, אני סיג של מעריצה מ'ס 1
שואל השאלה:
לא אוהבת טלנובלות....
אה, אז המפץ הגדול
השמיניה
האי
גאליס
המפץ הגדול
חחח גם אחותי חשבה שאני תמים, אראה לך איך לשנות את זה:
אני פשוט אמרתי לה "יואו יש סרט שאני ממש אהבתי ובא לי שנראה ביחד"
-מפעיל פאקינג דדפול-
ושהם התחילו להזדיין היא הבינה שתמים אני לא xd
(באותו זמן הייתי 14)
אנונימי
תקשיבו בפרינדס יש הרבה דברים שקורים אל תציעו את זה אני חו'בת שכדאי לך המקום הטוב אומנם כן יש שם קצת סצנות גסות אבל זה לקראת הפרקים המאוחרים יותר
המקום הטוב
המקום הטוב זה מושלם
ברוקלין 99 גם
במקום הטוב יש שם חסימת קללות אז הם לא יכולים לקלל נגיד הם אומרים פורק או שירט או שירטבולס
ברוקלין 99 זה סדרה מצחיקה עם קללות פה ושם אבל זה שווה את זה
שואל השאלה:
ברוקלין 99 כבר ראיתי...
והמקום הטוב בשביל אחותי זה גס מידי...
בת כמה היא?
רק אומרת שהמקום הטוב פחות גס מברוקלין 99