12 תשובות
רק אנשים רכושיים ורוצים צומי
לפי דעתי כן?
לפי דעתי כן?
כן, לא שאני הייתי יוצא עם כזה אבל עשיר גורם להרבה לרצות
לא
גם מכוער וגם מניאק וואי וואי לא חושבת שאפשרי
בטח שכן אנשים הם אינטרסנטים הם יעשו הכל בשביל כסף ופרסום
אני לא הייתי יוצאת עם מניאק
אנונימית
תמיד יהיו כאלה, אני אישית לא
לא
הם ירצו אבל כשהם יכירו אותו הם לא ירצו
אנשים? מאיפה לי... אני מניחה שלבחורה גולדיגרית זה בטח לא יזיז... אני אישית ממש לא הייתי יוצאת עם בחור כזה.
כן, כאלה שגם רוצים להיות במקום שלו-אני אישית ממש לא הייתי רוצה
אנונימית
לא
באותו הנושא: