10 תשובות
שואל השאלה:
אני בן, והלוואי שהוא יהיה חמוד עם א-ו-פ-י שיעזור לי שאני אהיה זקן
אנונימי
בנים כל כך
בת כמו בילי.
קופי של בילי.
שואל השאלה:
איכס בילי הייתי מתאבד
אנונימי
אף אחד, לא רוצה ילדים
אבל אני מניח שבנים יהיה קצת יותר קל
שואל השאלה:
אתה רוצה להיות בודד לא הבנתי? רק אישה למשך 40-60 שנה?
אנונימי
הייתי רוצה לגדל בנות.
אני רוצה בן והוא יהיה ספרטני
בת
לא יודעת איך לטפל בבנים
אנונימית
אם היה צריך לבחור הייתי בוחר בנים, ^אבל באמת נראה שכל סקס מעדיף את שלו, לכן זה טוב שיש זוג הורים...
אנונימי