10 תשובות
שואל השאלה:
אני בן, והלוואי שהוא יהיה חמוד עם א-ו-פ-י שיעזור לי שאני אהיה זקן
אני בן, והלוואי שהוא יהיה חמוד עם א-ו-פ-י שיעזור לי שאני אהיה זקן
אנונימי
בנים כל כך
בת כמו בילי.
קופי של בילי.
קופי של בילי.
שואל השאלה:
איכס בילי הייתי מתאבד
איכס בילי הייתי מתאבד
אנונימי
אף אחד, לא רוצה ילדים
אבל אני מניח שבנים יהיה קצת יותר קל
אבל אני מניח שבנים יהיה קצת יותר קל
שואל השאלה:
אתה רוצה להיות בודד לא הבנתי? רק אישה למשך 40-60 שנה?
אתה רוצה להיות בודד לא הבנתי? רק אישה למשך 40-60 שנה?
אנונימי
הייתי רוצה לגדל בנות.
אני רוצה בן והוא יהיה ספרטני
בת
לא יודעת איך לטפל בבנים
לא יודעת איך לטפל בבנים
אנונימית
אם היה צריך לבחור הייתי בוחר בנים, ^אבל באמת נראה שכל סקס מעדיף את שלו, לכן זה טוב שיש זוג הורים...
אנונימי
באותו הנושא: