6 תשובות
תקשיבי טוב.. תעשי רק מה שטוב לך ואל תקשיבי להערות של אחרים גם אם זה ההורים שלך. הם לא יכולים להגיד לך להפסיק לאכול אם בא לך לאכול תאכלי! בחיים שלך אל תתביישי במי שאת או באיך שאת נראית גם במבנה גוף אם טוב לך אל תראי אף אחד ממטר!! הם צריכים לקבל אותך כמו שאת ואם לא זה בעיה שלהם לא שלך אל תשני את עצמך בגלל שאמרו לך. תהיי את!
איך אוכל קשור לגובה?
מה הבעיה בלהיות שמנה? את מהממת בדיוק כמו שאת!
אל תגררי אחרי המודל הזה שבחורה יפה צריכה להיות רזה, כי זה ממש לא נכון.
את יפה ומדהימה.
שימי פס ואל תתייחסי לאף אחד שאומר לך אחרת.
שואל השאלה:
קשור פשוט שחכתי לציין שאני שוקלת 60.
מה זה לא כזה שמנה אם בכלל
שואל השאלה:
אני יודעת בגלל זה כןאב לי שזה מפריע להם אני לא רואה את עצמי כשמנה הם גורמים לי להרגיש ככה