8 תשובות
עדיף מסרק אבל רצוי שגם תחפפי טוב
בעיקרון לפי מה שאני הבנתי עדיף לסרק על יבש שיש ביצים בגלל שהן נדבקות תשיער ושמסרקים על רטוב הן לא באמת יוצאות..
המלצה שלי תקני ספריי משמיד כינים וביצים לשיער תחפפי במקלחת ותסרקי טוב טוב וזהו שלום ולהתראות לכינים
שואל השאלה:
אני לא יכולה לקנות..זה יעזור בנתיים?
ולסרק לפני המקלחת וגם אחרי?נראלי השיער שלי ינשור אני לא צןחקת
אנונימית
הוא לא אבל יהיו לך בשורש שערות מקורזלים מהמסרק
שואל השאלה:
ישלי גם ככה שיער מתולתל
אז לא הבנתי לסרק את השיער לפני ולחפוף כל יום עם מים רותחים?
אנונימית
זה לא משנה אם תחפפי עם מים רותחים זה לא יהרוג את הכינים זה רק יהרוס לך תשיער
שואל השאלה:
אז בלי מים רותחים?
אנונימית