5 תשובות
שואל השאלה:
תהיו רציניים רגע נו
אנונימית
לשבור צלחת זה מנהג יווני למזל טוב, יאסו!!.
לא פשוט תנקי את השברים כדי שאף אחד לא יפצע....
זה מזל טוב
זה אומר שאת צריכה להביא מטאטא
xm1