3 תשובות
לא נישאר כיתה פשוט נלמד שנה הבאה את החומר של שנה שעברה, חוץ מזה שלומדים בבית אז...
הבנת הנשמע. אלו הערכות של משרד החינוך, אפילו לא בטוח שזה יימשך עד אחרי פסח (חוץ מזה שרפי פרץ טוען שלא דובר בכלל על ה1 בספטמבר), ולא אם יקרה תרחיש קיצוני כזה לא ישאירו אף אחד כיתה.
לא נשאר כיתה , ילמדו מהבית .
באותו הנושא: