50 תשובות
ראיתי
האנטומיה ככ
האנטומיה של גריי
ברור שהאנטומייה איפה השאלה בכלל
שואל השאלה:
ביאסתם כל מי שאמר אנטומייה
ביאסתם כל מי שאמר אנטומייה
אנונימי
רק האנטומיה של גריי!
אנונימית
המתים המהלכים כלכך
נכון מאוד רמה אחרת לגמרי האנטומיה של גרי
אנונימית
אנטומיה של גריי, אני כבר רואה בפעם השנייה
האנטומיה
אני גאה בכם אנשים
אנונימית
מה ביאסתם שאלת על דעה לגבי סדרות...
שואל השאלה:
ראית את שני הסדרות שהגבת?
ראית את שני הסדרות שהגבת?
אנונימי
למי אכפת מפרח זה דעה שלנו ואתה לא יכול לשנות אותה...
ואנטומיה פי אלף יותר טוב
ואנטומיה פי אלף יותר טוב
אל תתנו לאנשים להשפיע עליכם יצר הרע מנסה לשחד
אנונימית
עזבי אנשים שואלים שאלות ובוכים שלא עונים להם את מה שהם רצו לשמוע
אנונימית
תלכי לישון רשום לך בביו zzz
אנונימית
שניהם, סבבה?
אנונימית
המתים המהלכים קל
אנטומיה
שואל השאלה:
ניגן המלך מבטיח
הוא הכי אהוב עלי בסדרה
ניגן המלך מבטיח
הוא הכי אהוב עלי בסדרה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא שחקן מעולה פשוט ודמות מדהימה
הוא שחקן מעולה פשוט ודמות מדהימה
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה יעשה לי ספויילרים אני בחצי פרק של 10
לא זה יעשה לי ספויילרים אני בחצי פרק של 10
אנונימי
אין ספויילרים מבטיחה
חחח והעיקר ניגן זה דני דוקט מהאנטומיה
אנונימית
כן אבל הוא היט דיפרנט במתים המהלכים
המתים
האנטומיה
אנונימית
המתים המהלכים
וואו , זה שונה ממש , אבל אם חייב לבחור אז ברור שהמתים המהלכים .. יש שם פשוט הכול.
המתים המהלכים!!!!
אנונימי
ראיתי את שניהם ועדיף המתים המהלכים
האנטומיה
המתים לוקח בהליכה
המתים המהלכים!!
אנטומיה
לא ראיתי האנטומיה אבל זה נשמע לי מעפן. המתים זה טוב עד סוף עונה 6 (אל תמשיך ל7)
המתים
אמלה ואו ראיתי את שניהם אל תקשיבי כאן לאנשים שאומרים לך האנטומיה שלך גריי נשבעת לך המתים המהלכים זה מדהים ואת כלכך לא הולכת להתחרט על פליז תראי המתים המהלכים זה מדהים ומבטיחה לך שתהיה מכל רגע
האנטומיה אין שאלה
מתים מהלכים
ראיתי רק האנטומיה של גריי אבל ממש סיקרנתם אותי, כדאי לראות המתים המהלכים? כי האנטומיה של גריי היא סדרה ממש טובה אבל אם יש סדרה יותר טובה ממנה אני חייבת לראות חח
וואו אל תצאו עליי אבל ראיתי את שנייהם והמתים המהלכים ממש טוב
דבר ראשון האנטומיה של גריי, ללא ספק בכלל
מה השאלה?
היא מדברת על החיים עצמם לא על זומבים
היא נותנת מלא מסר לחיים ובכללי לאנשים ליום יום וכן הסדרה נותנת גם מוטיבציה
יש לזה רמה גבוהה לדעתי וזו אחלה סדרה :)
מה כלכך יפה במתים המהלכים?אולי העלילה אבל היא לא מעבירה שום מסר בשום צורה בכלל
מה השאלה?
היא מדברת על החיים עצמם לא על זומבים
היא נותנת מלא מסר לחיים ובכללי לאנשים ליום יום וכן הסדרה נותנת גם מוטיבציה
יש לזה רמה גבוהה לדעתי וזו אחלה סדרה :)
מה כלכך יפה במתים המהלכים?אולי העלילה אבל היא לא מעבירה שום מסר בשום צורה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
המתים המהלכים סדרה מעולה,מומלצת ממש
המתים המהלכים סדרה מעולה,מומלצת ממש
אנונימי
סבבה
בא לך לעשות לי תקציר?
בא לך לעשות לי תקציר?
האנטומיהה
שואל השאלה:
תראה טריילרים,יש מלא עלילה שאי אפשר כל כך לסכם את כל הסדרה לכמה משפטים.היא מעולה
תראה טריילרים,יש מלא עלילה שאי אפשר כל כך לסכם את כל הסדרה לכמה משפטים.היא מעולה
אנונימי
המתים המהלכים מומלצת!!!
אנונימית
האנטומיה של גריי היא ממש שינתה לי את החיים!
אנונימית